![]() |
Track your commentsYou post a comment on a blog. How do you know if anyone responded? You read an interesting post. How do you know when there are new comments? Use co.mments to bookmark posts you want to follow. It tracks new comments for you, so you don't miss out. You can see all the new comments from your tracking page, or subscribe to the feed. To get started, just grab yourself a bookmarklet and start tracking. Click here to get an account. |
Conversations for Vrypan
Tip: Don't have an account? Get one, it only takes a few seconds. (Why?)
-
Michele ….what?
Νίκος Δρανδάκης - Tue, Aug 26, 2008 ASIDES Είδα εδώ το βίντεο από την ομιλία της Michele, συζύγου Barack Obama που έγινε στο συνέδριο των Δημοκρατικών χθες, καθώς και το βίντεο-αγιογραφία της ίδιας, που προβλήθηκε πριν από την ομιλία. Πραγματικά δεν καταλαβαίνω γιατί ενδιαφέρεται ο μέσος σύνεδρος ή ο απλός ψηφοφόρος για τη ζωή της Michele. Μπορεί ν... [Source: http://www.nylon.gr]
7 comments in conversation. Last comment found 17 hours ago.
-
Using email as OpenID
August 22, 2008 [Source: http://chrissaad.wordpress.com]
14 comments in conversation. Last comment found Wednesday.
Last 5 comments:
Chris Messina Says:
August 22, 2008 at 10:00 pm
As Pfefferle said, we've already implemented this solution (called EAUT) and have developed a specification that email providers can implement in order to provide OpenIDs for their members. It takes advantage of directed identity in OpenID 2.0 and XRDS-Simple:
http://eaut.org/specs/1.0/
We have a mapper currently up at emailtoid.net. Take a look and let us know what you think.
I also blogged about this in June:
http://factoryjoe.com/blog/2008/06/22/announcing-emailtoid-mapping-email-addresses-to-openids/
Chris Saad Says:
August 22, 2008 at 10:11 pm
Excellent Chris - has this been implemented anywhere? What's holding it up do you think?
Jonathan Nguyen Says:
August 23, 2008 at 3:55 am
Damn good that people are thinking down this path because it's a pain in the backside to continually have to come up with IDs for every new site you sign up to.
I have a clickpass account and it helps but I wish more people would start using OpenID!
My other issue is I hate signing up to every new 2.0 site and leaving credentials in their care. They may not exist next week, what happens to all my info? It would be nice if there was a PayPal equivalent and you didn't have to enter your identity all the time but these sites just intrisically trust the identifier.
Luke Sontag Says:
August 23, 2008 at 5:59 pm
Very much agree that OpenID has usability issues that must be refined before its ready for mom. In line with that we've spun up labs.vidoop.com as a place to outline some of our thinking and deliver code to the community.
As Chris M. mentioned EAUT and emailtoid.net are two projects from that group. Identity in the Browser (IDIB) is another that helps to solve the usability and security problems. It's "tech preview" at this stage, but hopefully it gives folks something to think about.
Watch for more soon.
Cheers,
-Luke
labs.vidoop.com
Chris Messina Says:
August 23, 2008 at 10:34 pm
I'd also add that Ma.gnolia currently supports EAUT - which should be part of its M2 open source offering.
-
Kevin Kelly: The Three Tails
If I wait long enough, all the smart things about the Long Tail will be said by other people and I can just quote them here. Today's installment is by none other than Kevin Kelly. If he will forgive me reprinting his post in its entirety below, I will forgive him the cringe-making term "long tail of the Dragon of Love" ;-) Over to Kevin: "Seth Godi... [Source: http://www.longtail.com]
19 comments in conversation. Last comment found August 19.
Last 5 comments:
100 readers/watchers/listeners isn't profitable because we've decided (rather arbitrarily) that it's not. Nowhere does the universe say that all content must be sold at fixed/socialized prices.
Content suffers because it goes directly to the long tail and never has a day (or month) in the head or middle section--it never has the opportunity to be sold at a premium when it's most valuable. It's the last sector that's significantly disconected from consumer demand--which is why it's failing in all areas that have both digital distribution and production (music--soon to be movies and tv too).
In every other sector--cars, ball bearings, jeans, lattes--creators have the opportunity to capitalize on innovation, pent up demand, and affluent consumers. Not so in the content sector, the only game in town is the (extremely) mass market, which is the 18-34 demo.
Which is why youth culture is robust and omnipresent and mature, relaxed, adult culture is nonexistant. It's simple math.
Buggati doesn't sell 40,000 cars a year, but would we be better off, car-wise if they didn't exist? Same with Ferari, Maybach, Lamborghini and even the better Mercedes, Porches and Beemers. It's entirely unpopular, especially on the internet, to discuss premium markets, but in this case, I believe the lack of a premium content market hurts us all.
What's the point of saving a few bucks when there's no creative enjoyment or meaning in your life. And we're not just consumers, no premium sales also means that none of us can be paid to create premium, meaningful, creative content at work or on our own.
If you are truly interested in the plight of content creators, and truly interested in enjoying a rich, robust, adequately funded culture, then your one issue is the development of new, higher, price points for content.
The current "give it away and then run ads" (or make the musicians tour and advertise Coke) makes available only the bare minimum of cultural offerings. Essentially the fast food. All creators are fast food workers and all consumers in the developed world are content bottom-feeders. The Stones may be shift managers instead of line cooks, but they still don't make anything off of their primary value--writing and recording songs.
Artists make peanuts compared to individuals who create far less value but operate in free markets.
Posted by: Eben Carlson | July 30, 2008 at 10:08 AM
PS: Love isn't an intangible, it's an UNtangible--something business doesn't know or talk about yet.
The physics version: Matter is tangible, energy is intangible, dark energy is untangible.
The human version: Body is tangible, mind is intangible, emotion is untangible.
The business version: Physical product is tangible, the technology/expertise/management/resason and design is intangible, the creative content is untangible.
There is creative content, love, or untangible value in all products and things--it's often not adequately recognized on the manufacturing side of things but as your post suggests, that's what people are actually paying for.
PPS: Regarding democracy--at fixed prices, content creates a tyranny of the majority. Democracy isn't a fat head--it's everything. But only when coupled with with free markets.
The content market isn't externally socialized but it is internally socialized, which yields the same result--inefficient supply, waste and dissatisfaction. Or--in untangible terms--a stark, arbitrary, and entirely unnecessary lack of love.
Posted by: Eben Carlson | July 30, 2008 at 10:23 AM
On the Long Tail and democracy: The Long Tail is not the legislature, the Long Tail is (enabled by) the Bill of Rights. In a society that does not have freedom of speech, religion, etc., it is easy for a popular (or otherwise powerful) orthodoxy to freeze out competing niche beliefs. The power of "free X" where x = markets, speech, religion, etc. comes from the Long Tail acting as an incubator, where many alternatives can be born and be tested, with the best migrating up towards the head.
Posted by: Louis Steinberg | August 01, 2008 at 05:45 AM
Interesting, but I do have to disagree with you partly.
Aggregators and creators have a symbiotic relationship. The aggregators provide access to customers that were not present before the aggregators lowered search costs through their various filters and consequently diminished barriers to finding the creators' products. True, if a creator is way out down the tail, he may still be unable to make ends meet. But, higher up in the tail there are many people who are making a living that could not do so before.
Posted by: Abe | August 02, 2008 at 08:16 PM
After reading the above comments, I feel a little out of my depth here intellectually, but what the heck ... :)
As someone who sells products in multiple small niches, it's actually not that difficult to make an income purely using The Long Tail - in fact, I'd say is far easier than in a mainstream market.
Firstly, in most cases there's less "noise" to differentiate yourself from.
Secondly in my experience most businesses don't have the first clue on how to market their products and services correctly. Just being a little better and a little different can sometime be enough.
Thirdly, if you go vertical in a niche, I believe you're more likely to sell multiple products on the same subject to the same customer, because they have an interest in the subject.
Taking Kevin's example again "Red Sea salt water fish", the first item might a free special report that builds a related list of people to follow up with.
Then there's the $9.95 audio CD or book, "7 Baits Guaranteed To Catch All The Red Sea Salt Water Fish You Could Ever Wish For!" (crap title, but you get the idea)
(The trick here is to not expect to make serious money from your "entry level" product, but to use it as a lead-generator for more profitable products and services in the niche)
Like a Monthly Newsletter @ $19.95/month with tips, tricks, stories and pics ... and so on and so forth, right the way up to 3 day fishing holidays in the Red Sea for $1,495 with the top 5 Red Sea Salt Water Fishermen/women in the world.
Simple. Then rinse and repeat with another niche if required.
If you have proven, demonstratable(?) knowledge in that niche, you could probably skip the book/CD and jump straight to the monthly program using a free blog as the teaser to get them in.
It's a little more difficult with people in creative, subjective occupations, like artists and musicians - but people like Trent Reznor have consistently proved, it *is* possible.
Follow what they did and all things being equal, you should be OK.
Apologies if this is a little more "commercial" in nature that your regular posts, but I just wanted to show that it's possible - you just gotta "go deep!"
Posted by: Nick The Geek | August 17, 2008 at 01:03 AM
-
Τα οικονομικά του ΠΑΣΟΚ στο Internet. Ομως, τί χάσαμε στο δ...
Thu, Jun 26, 2008 ΠΟΛΙΤΙΚΗ Ο Παναγιώτης ο Βρυώνης χαρακτηρίζει ως επαναστατική τη νέα κίνηση του Παπανδρέου να δημιουργήσει μια βάση δεδομένων η οποία θα παρουσιάζει καθημερινά το ταμείο του ΠΑΣΟΚ μέσω του Internet στους Έλληνες πολίτες. Πρόκειται για την πρόταση που κατέθεσα από εδώ, μία εβδομάδα ακριβώς πριν το ανακοινώσει δημόσια ο πρόεδρος του ... [Source: http://www.nylon.gr]
17 comments in conversation. Last comment found June 27.
Last 5 comments:
Nikos Says:
June 27th, 2008 at 4:01 am
@Jago έχεις κάποιο δίκιο…
vrypan Says:
June 27th, 2008 at 4:12 am
Νίκο, δεν με αφήνεις να πάω για ύπνο.
Σου εξήγησα γιατί σου έστειλα mail. (sorry, τα updates τα είδα τώρα, πήγαινα απευθείας στα σχόλια, οπότε ίσως κάποια απάντησή μου να μοιάζει εκτός τόπου και χρόνου).
Θεώρησα δευτερεύον το θέμα των credits. Πρέπει να σκέφτομαι πιο πολιτικά -ένας πολιτικός δεν θα παρέλειπε να πει, ότι "ακούσαμε την κοινωνία". Θα ήταν και αλήθεια, αφού αυτά τα πράγματα συζητιούνται εδώ και καιρό τόσο στα ελληνικά social media και πολύ περισσότερο στα διεθνή και μέσα από αυτές τις ζυμώσεις φτάνουν και στους πολιτικούς. Απλά δεν θεώρησα πρωτότυπη την ιδέα, αλλά το ότι κάποιος τόλμησε να πει ότι θα την υλοποιήσει -για αυτό αναφέρθηκα σε αυτόν που λέει ότι θα την υλοποιήσει και δεν έψαξα να βρω ποιος την διατύπωσε πρώτος.
Αυτό γυρνούσε στο μυαλό μου. Αυτό που με τρόμαξε είναι ότι σκέφτηκα πόσες εσωτερικές αντιδράσεις θα βρει κάτι τέτοιο και ότι ο μόνος τρόπος για να γίνει πράξη θα είναι να πιέσουν κυρίως όσοι ΔΕΝ βρίσκονται μέσα στους μηχανισμούς. Και αυτό έγραψα στο post μου. Και για αυτό σου έστειλα το mail με το link του post μου. Δεν περίμενα (και ακόμη δεν καταλαβαίνω) την συγκεκριμένη αντίδρασή.
Δέχομαι ότι και εδώ φταίει πάντα αυτός που *κάνει* την λάθος πάσα. Ειρήνη.
Nikos Says:
June 27th, 2008 at 4:32 am
H ειρήνη είναι δεδομένη και αυτονόητη Παναγιώτη. Ξέρεις εδώ και χρόνια ποιός είναι ο πόνος μου και τι προσπαθώ να αναδείξω (παρόμοια πραγματα λές κι εσύ - μαζί τα λέμε ενίοτε). Θέλω να φανεί έντονα το "ακούμε την κοινωνία" αντίθετα με το "εμείς τα κάνουμε καλά".
Μόνο αυτό επιδιώκω…
Krogias Says:
June 27th, 2008 at 5:37 am
Καλημέρα σας. Νίκο, ο Παπανδρέου έχει πει πάμπολλες φορές κάτι παραλήσιο με το:
"Εμείς τα κάνουμε καλά, γιατί ακούμε την κοινωνία". Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν γίνεται να συνδυάζονται αυτά τα δύο;
Τώρα, επειδή αισθάνομαι και προσωπικά θιγμένος από τα updates σου, οφείλω να σου δώσω μερικές απαντήσεις, που απέφυγα για λόγους ευγένειας στο αρχικό σχόλιό μου.
Το αρχικό σου κείμενο δεν έχει καμία απολύτως σχέση με τα updates σου.
Στο πρώτο μου σχόλιο (πριν τα updates σου) ήθελα απλά να σου δείξω ότι για τα ζητήματα αυτά υπήρξε διάλογος από πολύ παλιά. Μόνο αυτό έκανα.
Τώρα, μετά τα updates, αλλάζουν τα δεδομένα. Υπερβάλλεις και δεν βλέπεις το λάθος σου (κατά την άποψή μου πάντα) στην προσπάθειά σου να υπερασπιστείς το αρχικό σου post.
Γράφεις:
"…θέμα mentality του οργανισμού, που παραμένει στην παλιά λογική των "πρωτοβουλιών" που δεν επηρεάζονται από το εξωτερικό περιβάλλον"
"δείτε και το σχόλιο του Κρόγια, στελέχους του ΠΑΣΟΚ από κάτω για να καταλάβετε). Λάθος, τελείως λάθος λογική - κατά την ταπεινή μου γνώμη…"
Προφανώς είσαι προκατειλημμένος με τα κόμματα. Αυτό δεν μπορώ να στο αλλάξω εγώ.
Αλλά, κατά την δική μου ταπεινή γνώμη (ως υπερήφανου στελέχους του ΠΑΣΟΚ, γιατί στο update σου υπήρχε μια μικρή απαξιωτική νύξη του στυλ "ορίστε επιβεβαιώνομαι") το ΠΑΣΟΚ είναι το πιο ανοιχτό κόμμα σε νέες ιδέες, πρωτοβουλίες και εθελοντισμό και το έχει αποδείξει πάμπολλες φορές. Μην τρελαθούμε…
Κατ' επέκταση, ένα κόμμα σαν το ΠΑΣΟΚ δεν εκφράζει μεμονωμένες απόψεις και δεν υλοποιεί αποκλειστικές ιδέες. Προσπαθεί (άλλοτε τα καταφέρνει, άλλοτε όχι) να εκφράσει μια συλλογικότητα. Τις περισσότερες φορές, το κάνει αυτό μέσω του Προέδρου του, που είναι αποδέκτης όλων των προτάσεων και ιδεών. Νομίζω ότι είναι σαφές αυτό που λέω.
Γράφεις: "The internet is about sharing" και συμφωνώ.
Ελπίζω να συμφωνείς κι εσύ όμως και στο ότι το internet δεν χρειάζεται υπερασπιστές ή προστάτες.
Δηλαδή, θα περίμενα εξ αρχής να πεις "μπράβο στον Γ. Παπανδρέου που με/μας άκουσε" και όχι να διεκδικείς δάφνες εις το όνομα -υποτίθεται- του διαδικτύου. Το βρίσκω τραγικά υποκριτικό.
stefan Says:
June 27th, 2008 at 8:41 am
Κουβέντα χωρίς νόημα παιδιά! Τσακώνεστε για κάτι που είναι ακόμη στο επίπεδο της αρχικής ιδέας και πρότασης. Πριν τέσσερις μέρες είχα βάλει και εγώ στο ιστολόγιο μου βιντεάκι με τις απόψεις Obama στο θέμα. Έμμεσα στην ουσία προκαλούσα για κάτι ανάλογο. Αλλά δεν είναι εκεί το θέμα. Το ότι το είπε χθες ο ΓΑΠ δε μου κάνει ούτε κρύο ούτε ζέστη. Την υλοποίηση θέλω να δω.
Επομένως αγαπητέ Νίκο μην απογοητεύεσαι τώρα από όσα συνέβησαν , γιατί φοβάμαι πως θα απογοητευτείς πολύ περισσότερο από την (μη) υλοποίηση τους!
-
Τους ανθρώπους τους διώκουμε. Τα λεφτά θα τα ξεχάσ
Mon, Jun 23, 2008 ΠΟΛΙΤΙΚΗ, ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ Στην ιστορία του σκανδάλου SIEMENS που εξελίσεται το ΠΑΣΟΚ έχει βρεθεί αυτή τη στιγμή στο μάτι του κυκλώνα. Τίποτα δεν μπορεί να αποκλείσει σε λίγες μέρες να υπάρξουν αποκαλύψεις και για την άλλη πλευρά της σκακιέρας. Με τα σημερινά πάντως δεδομένα υπάρχει κάτι που δεν μου κολάει καλά, και θέλω να διατυπώσω μ... [Source: http://www.nylon.gr]
9 comments in conversation. Last comment found June 26.
Last 5 comments:
Nikos Says:
June 24th, 2008 at 1:46 am
Πάνο, συμφωνούμε για το ΑΝ. Είναι ξεκάθαρο και από όσα γράφω - ΑΝ αποδειχθεί. Διαφορετικά δεν υπάρχει λόγος να συζητούμε.
Όλες οι άλλες υποθέσεις που κάνεις, είναι απλά για να χάσει το δρόμο της η κουβέντα. Η ουσία είναι μία, είναι συγκεκριμένη, και σηκώνει απλές απαντήσεις.
Δεν μπαίνω σε τέτοιες συζητήσεις που αποκλειστικό στόχο έχουν να χαθούμε σε βερμπαλισμούς και υποθέσεις ατελείωτες, ώστε να μην δοθούν σαφείς και συγκεκριμένες απαντήσεις.
Εγώ σου λέω ότι αν έρθει η ώρα για αντίστοιχες υποθέσεις που αφορούν στελέχη της ΝΔ θα κάνω τα ίδια ακριβώς ερωτήματα. Όμως, κάποια στιγμή, κάποιος, από κάποιο πολιτικό κόμμα, θα πρέπει να απαντήσει με ειλικρίνεια και θάρρος, σε ερωτήματα που αφορούν ΜΟΝΟ το δικό του κόμμα, ΧΩΡΙΣ να προσπαθήσει να στρέψει το πρόσωπό μας και στην απέναντι πλευρά.
Είναι τόσο δύσκολο, αλλά και τόσο απλό…
vrypan Says:
June 24th, 2008 at 2:47 am
Νίκο, από την μία είναι απλά και από την άλλη μπορεί να μην είναι.
Δεν θέλω να θολώσω να χάσει η κουβέντα τον δρόμο της. Αλλά δεν μπορώ να είμαι και τόσο δογματικός. Αν μιλάγαμε για εταιρεία, θα θέλαμε να δούμε αν έχει η εταιρεία την ευθύνη ή είναι και η ίδια θύμα κακοδιαχείρισης κάποιου στελέχους της. Ανάλογα με το ποιος έκανε την απάτη (π.χ. Δ.Σ. ή απλός υπάλληλος), θα ήταν άλλη η απόφαση. Εκτός και αν θεωρείς ότι όλοι είναι κλέφτες, ανεξάρτητα με το τί έχει γίνει ακριβώς, δεν έχει σημασία, ας την πληρώσουν, στο κάτω κάτω και να μην έφταιγαν σε αυτό θα έφταιγαν σε κάτι άλλο.
Επαναλαμβάνω, αν έχει χρηματιστεί το ΠΑΣΟΚ, να πληρώσει. Όποιος έχει χρηματιστεί, να πληρώσει. Στο κάτω κάτω, πριν από ένα περίπου χρόνο έδωσε ένα μεγάλο μέρος της προεκλογικής του χρηματοδότησης στους πυροπαθείς (κάτι που δεν έκανε κανένα άλλο κόμμα και κατηγορήθηκε από πάνω). Ας το ξανακάνει φέτος, για ένα άλλο σκοπό, για καλό θα είναι.
Όσο για την Ν.Δ., που σε καμία περίπτωση δεν εννοώ ότι την υπερασπίζεσαι (!), σου λέω ότι υπάρχει συγκεκριμένη περίπτωση που με κάποιο τρόπο… χάθηκε ('νταξ, το πλήρωσε τελικά το τιμολόγιο). Δεν είναι δικαιολογία ότι "το έκαναν και οι άλλοι". Είναι προτροπή για να αρχίσουμε να ζητάμε τα "κλεμένα". Εκτός και αν λόγω του εργοδότη μου, ακόμη και ως πολίτης εγώ δεν έχω δικαίωμα να ζητήσω τίποτα πίσω
Nikos Says:
June 24th, 2008 at 11:19 am
Επί της ουσίας δεν βλέπω κάποια διαφωνία. Θα έλεγα ότι μια - εκ των προτέρων - δήλωση του Παπανδρέου, με δεδομένο το ΑΝ αποδειχθεί κάτι τέτοιο, ότι "σε αυτή την περίπτωση εμείς θα αποδώσουμε τα λεφτά πίσω στηνκοινωνία", θα είναι μγάλη επικοινωνιακή επιτυχία.
Θα στρέψει τις εντυπώσεις από το "εντάξει, τα κάνουν κι άλλοι", στο "εμείς κάνουμε αυτό που πρέπει, ανεξάρτητα τι κάνουν οι άλλοι". Είναι ένα τεράστιο επικοινωνιακό βήμα.
Και, πίστεψέ με, θα δημιουργήσει τελείως άλλη δυναμική στο πως σε βλέπουν οι απλοί πολίτες.
vrypan Says:
June 24th, 2008 at 1:38 pm
Νίκο, είναι μία επικοινωνιακή επιλογή που μπορεί να έχει τα θετικά και τα αρνητικά της.
Βλέπω σήμερα σε δημοσκοπήσεις ότι ένα σημαντικό ποσοστό των πολιτών θεωρεί ότι τα λεφτά μπήκαν στο ταμείο του ΠΑΣΟΚ. Και όμως, είναι τόσο απίθανο. Το "αμάρτησα για το παιδί μου" του Τσουκάτου έχει πιάσει, αλλά μακάρι να υπήρχε τέτοια αφοσίωση στα κόμματα, θα ήταν όλα πολύ καλύτερα. Εκτός και αν χρησιμοποίησαν το ταμείο του ΠΑΣΟΚ για ξέπλυμα και τα "αξιοποίησαν" μετά κατά βούληση.
axristos Says:
June 26th, 2008 at 9:38 am
Αρχίζουν και ξεστομίζουν μεγάλες αλήθειες άνθρωποι του Π.Α.Σ.Ο.Κ. οι οποίοι κατηγορούνται…
Για δείτε ατάκα >>
"Ουδέποτε έγινα αποδέκτης χρημάτων εγώ προσωπικά ή κάποιο μέλος της οικογενείας μου ή άλλα συγγενικά μου πρόσωπα, αντίθετα υπέδειξα τα χρήματα να μπουν απ ευθείας σε λογαριασμό του κόμματος , θεωρώντας πάντα ότι πράττω το καλό για την παράταξή μου".
Όλα για το καλό της παράταξης ε? Φράσεις όπως το κοινό καλό , το κάλο και το συμφέρον της πατρίδας είναι άγνωστες στο ΠΑΣΟΚ.
Ουστ από εδώ λαμόγια - Αρχιαπατεώνες
-
Could there be an association of URL-shortening services?
Uncategorized [Source: http://blog.jonudell.net]
17 comments in conversation. Last comment found June 08.
Last 5 comments:
Marek Kopel Says:
May 26, 2008 at 4:57 am
I agree with Joshua. Me, I never type URL (maybe on mobile, but I hope it'll change) - just paste them. Whether it's 25 or 225 characters. I got used to that and it's just easier and misspell safer. I know am not an average user, but still…
And for me - since we want "machine readable SW" and link shortening is for humans - this is wrong direction. Why build another schema?
I think "pretty permalinks" do the job.
Panayotis Vryonis Says:
May 24, 2008 at 2:55 am
urlborg.com allows site owners to define their own short domain. It works like this.
My domain is vrypan.net. I also own pv0.info my "short domain". I setup vrypan.net/urlborg.xml and let urlBorg know about it.
Now, anyone that goes to urlBorg and enter a link in my domain (ex http://vrypan.net/log/2008/05/14/urlborg-previews-mp3-maps/ ) will get a short link like http://pv0.info/j/k
Advantages:
1. I could make a backup of all the short links in my short domain and if urlBorg disapears, I could easily recreate them (after all I own the short domain)
2. Users know that all short links like pv0.info/…/ point to my domain so "blind-clicking" is reduced.
Regarding blind-clicking, any user who has an accoun in urlBorg can choose to see a "preview page" (a page showing the long url) whenever they click a short one.
Mr. Gunn Says:
May 29, 2008 at 2:01 pm
The problems of blind-clicking are real, as this guy so aptly demonstrates. URLs should be human readable, because it's humans who are clicking on them.
Webcite/Webcitation do provide caching, but they also provide a single point of failure. I'd rather have a heterogeneous rotting collection of links than to depend on one domain, no matter how dependable.
netcaetera.ro » Blog Archive » Caroline Arms on digital formats for long-term preservation Says:
May 31, 2008 at 1:19 pm
[...] proposal for an association of URL-shortening services was motivated by that same challenge. It's [...]
Caroline Arms on digital formats for long-term preservation | RatZine - Rat stinkin news Says:
June 2, 2008 at 9:41 am
[...] proposal for an association of URL-shortening services was motivated by that same challenge. It's [...]
-
Ηθικολογία αντί αποτελεσματικότητας
του Πάσχου Μανδραβέλη1 Υπάρχει χρόνια τώρα ένα μεταφυσικό αίτημα στην ελληνική κοινωνία. Ελπίζουμε ότι κάποια στιγμή θα βρεθεί ένα κόμμα που θα συγκεντρώσει 20.000 ή 30.000 άριστα στελέχη που θα στελεχώσουν τον αχανή κρατικό μηχανισμό, στελέχη που θα είναι ηθικά, για να κυβερνήσουν αυτοί καλά και θα ζήσουμε εμείς καλύτερα. Το γεγονός ότι η πραγματι... [Source: http://e-rooster.gr]
-
Wikia Search
Filed under: Asides | Tags: jimmy wales, wikia | January 7, 2008 12:52 am Related Posts Yahoo Search Broken (again?) Feeds in Search Results Search New Yahoo Y! Search Frustrations Wikia Search is pretty darn cool. Not sure what I was expecting, I guess I assumed that search would be much harder than doing a wiki. The "Visvo" index seems good enoug... [Source: http://ma.tt]
-
x-mas special
(κωλόπαιδα) Δεν τα πήγαινα καθόλου καλά με την άλγεβρα. Οι ταυτότητες που κάναμε στη Γ' Γυμνασίου ήταν ήδη μεγάλο πρόβλημα, αλλά στο Λύκειο σκούρυναν απίστευτα τα πράγματα. Σε κάποια φάση αποφάσισα ότι σαφώς δε με πήγαινε το αντικείμενο, οπότε στο εξής θα ήθελα να γίνω φιλόλογος. Όταν το έμαθε ο μαθηματικός μου, είπε ότι αυτό δε γίνεται και μου έδω... [Source: http://blog.dontkissthefrog.net]
-
Τι μποϋκοτάζ και χαζομάρες
δημοσιευμένο από τον : karpidis στην κατηγορία πολιτική, Ιδιωτικοποιήσεις, politikoblog.gr, politiki [Source: http://politikoblog.gr]
-
The Nokia N82 multimedia experience
áðü Titanas óôçí êáôçãïñßá: ÊéíçôÜ ôçëÝöùíá [Source: http://www.pestaola.gr]
-
Στη συνάντηση με τον κ. Βενιζέλο
November 10, 2007 in Blogging, Εκδηλώσεις, Πολιτική [Source: http://andriotakis.wordpress.com]
-
Πες τα Dave….
Ο Dave Winer έχει σήμερα ένα άρθρο στο blog του με το οποίο συμφωνώ απόλυτα. O τίτλος του είναι "Γιατί διαγράφω σχόλια". Μπαίνω στον κόπο να το μεταφράσω γιατί θέλω να είναι απόλυτα σαφές το τι λέει, κυρίως επειδή εκφράζει και εμένα. Είναι επίσης ένας καλός οδηγός για να περιορίσουμε πλέον τα flames στην κοινότητα. Δεν χρειάζεται να συμφωνείς μαζί ... [Source: http://www.nylon.gr]
-
Τα είπαμε και τα ξαναλέμε. Μπήκα μόλις τώρα (15Η10) στα ...
Ως πότε κύριοι του ΠΑΣΟΚ θεωρείτε το βομβαρδισμό μέσο επικοινωνίας; Οι ομιλίες σας στο Εθνικό Συνέδριο είναι PODCAST; Τώρα θα βγείτε να μας πείτε ότι είστε και web 2.0;Είναι κρίμα γιατί στο ΠΑΣΟΚ υπάρχει κι ένας άνθρωπος που λογικά γνωρίζει καλά από τεχνολογία και θα έπρεπε να αποτρέψει αυτή την κατάσταση. Την προηγούμενη φορά μας επιτέθηκε. Κρίμα.... [Source: http://www.simos.gr]
-
Ένας παππούς περιγράφει πως έγινε πολύ πλούσιος
δημοσιευμένο από τον : karpidis στην κατηγορία politiki, агит-проп, ανέκδοτα [Source: http://politikoblog.gr]
-
Σε κρίση και το φαιοκόκκινο μέτωπο…
29 09 2007 Τελικά ο μόνος τρόπος να διαρραγεί το φαιοκόκκινο μέτωπο, είναι να τσακωθούν για τις ιδεολογικές πατέντες. Συμφωνώ ότι πρέπει επιτέλους να ξεκαθαρίσει το θέμα. Ποιος λαϊκίζει και ποιος είναι ο αυθεντικός εκφραστής: του Αντιαμερικανισμού? της αντι-παγκοσμιοποίησης? της φτωχολογίας? του αντι-καπιταλισμού? του πατριωτισμού? της εχθρότητας α... [Source: http://voteforliberty.wordpress.com]
-
Η ασαφής ουρά - οι ικανότητες της νέας εποχής
Ένα από το πολύ δημοφιλή βιβλία στο Amazon τα τελευταία χρόνια είναι το "A Whole New Mind: Moving from the Information Age to the Conceptual Age". Ο συγγραφέας του Daniel Pink πραγματεύεται τις ικανότητες που πρέπει να έχει ένας άνθρωπος στη μετεξέλιξη της κοινωνίας της γνώσης που αναδύεται στον 21ο αιώνα. Ο Pink ισχυρίζεται ότι, όπως οι εργάτες γν... [Source: http://www.nylon.gr]
-
Ξεχάσαμε ήδη
published by kostis 1 hour, 45 minutes ago Tags: media, rant, αθήνα, δάσος, ελλάδα, επικαιρότητα, πολιτική, πυρκαγιές, φωτιές. [Source: http://blog.spitaki.org]
-
Είδατε το SYNC - ΕΡΤ debate?
Εγώ το είδα! Θέλω να γράψω σύντομα τη γνώμη μου, όχι μόνο για το "δικό μας" debate, αλλά και για το "απέναντι". Δεν είχα δει το πρώτο ΣΚΑΪ - YouTube και το είδα χθες για πρώτη φορά, λίγο πριν ξεκινήσει η εκπομπή της ΝΕΤ με τα ερωτήματα των μπλογκερς. Γενικά ήμουν ενθουσιασμένος που ένα τηλεοπτικό κανάλι διάλεξε αυτή τη μέθοδο επικοινωνίας των πολιτ... [Source: http://www.nylon.gr]
-
Ανοιχτή επιστολή στον Κώστα Λαλιώτη
Αξιότιμε κύριε Λαλιώτη, Σε ένα από τα προεκλογικά τηλεοπτικά σποτ που διαφημίζουν το κόμμα σας, πρόσεξα ότι κάποιος από το επιτελείο σας είχε τη φαεινή ιδέα να χρησιμοποιήσει την φράση «είμαστε αποφασισμένοι» σε συνδυασμό με μία χαρακτηριστική φωτογραφία από τη σιωπηλή «διαδήλωση με τα μαύρα» που πραγματοποιήθηκε στην πλατεία Συντάγματος την Τετάρτ... [Source: http://fileleytheros.wordpress.com]
-
Το έχω πει 200 φορές, θέλω να σταματήσει ο πολιτικός β...
Μπαίνω στο Sync κοιτάω post από blogs και μετά πέφτει το μάτι μου στα τελευταία podcast. Και βλέπω αυτό: Δηλώσεις Παπανδρέου, Ραβάνη, δηλώσεις δηλώσεις, δηλώσεις... Και θέλω να ρωτήσω, από πότε οι πολιτικές δηλώσεις είναι PODCAST;Γιατί δεν σταματάει το ΠΑΣΟΚ να μας βιάζει το μέσο που λέγεται PODCAST;Ποιος ευθύνεται για την πληθώρα άσχετων ^

Last 5 comments:
Nikos Kouremenos Says:
August 27th, 2008 at 3:53 am
Ο Μπαράκ δεν έχει καταλάβει γιατί πέφτει. Από την άλλη η Μισέλ και κάθε Μισέλ υποτίθεται τονώνει το ανθρώπινο πάνω στον πολιτικό. Ο δικός μας παντρεύτηκε και έκανε και δίδυμα αλλιώς ήταν τελειωμένος. Η δικιά του βγήκε σε μπαρ και έβαζε ποτά.
Ο Greenspan λέει στο βιογραφία του ότι οι αμερικάνοι πρόεδροι δεν γίνεται να τηρούν αυτά που έχουν υποσχεθεί για παραπάνω από 4-6 μήνες. Κατηγορεί τον Bush γι' αυτό. Μισέλ μπας και πειστεί ο μέσος ψηφοφόρος να πάει. Δες και το Seven Houses για τον McCain. Τουλάχιστον παίζει σε όλα τα επίπεδα η καμπάνια..
ΥΓ. Ένα πανηγυράκι είναι. Β Λ Α Κ Ε Ι Ε Σ
vrypan Says:
August 27th, 2008 at 9:17 pm
Δεν είναι έτσι τα πράγματα. Η αλήθεια είναι ότι, από επικοινωνιακή άποψη, μάλλον η καμπάνια του Obama θα προτιμούσε να έχει μία Michelle καλή νοικοκυρά, που μεγαλώνει τα παιδιά της και στέκεται σιωπηλή δίπλα στον άνδρα της. Η Michelle όμως είναι μία δυναμική γυναίκα με δική της καριέρα και άποψη, σπουδές στο Princeton και το Harvard. Έχει ενεργή συμμετοχή στην καμπάνια με ομιλίες, fund raising κ.λ. αυτό όμως έχει βάλει αρκετές τον Obama σε άμυνα για τις δηλώσεις της και την δράση της.
Το show που είδαμε όλοι, μάλλον πρέπει να το περιλάβουμε σε μία γραμμή άμυνας. Όχι ότι πάνε να χτίσουν ένα image για την Michelle εκεί που δεν υπάρχει τίποτα, αλλά κυρίως να μειώσουν τις πιθανές ζημιές και εμφανίσουν την εικόνα της καλής αμερικανικής οικογένειας που έχει ανάγκη ένα μεγάλο μέρος των ψηφοφόρων. Αυτός είναι και ο λόγος που μαζί της εμφανίστηκαν και τα παιδιά τους.
Ενδεικτικά για τον τρόπο που προσλαμβάνουν οι αμερικανοί παρόμοια shows: Σε σχετική συζήτηση μετά την ομιλία της, με προοδευτικό αμερικάνο (που δηλώνει δημόσια gay, το αναφέρω για να δείτε την σχέση του με θέματα οικογένειας και στερεοτύπων), του έλεγα ότι αν κάναμε κάτι τέτοιο στην Ελλάδα, θα ήταν το αστείο της χρονιάς (αν και δεν είμαι τόσο σίγουρος…) και η απάντησή του ήταν: "όμως, βλέποντας αυτά τα παιδιά, δεν μπορείς να μην σκεφτείς ότι είναι προϊόν μίας καλής οικογένειας".
Ρίξτε μία ματιά στο βιογραφικό της Michelle.
Νίκος Δρανδάκης Says:
August 27th, 2008 at 11:10 pm
@vrypan καταλαβαίνω ότι έχει να κάνει με τις παραδόσεις και ιδιομορφίες της πολιτικής σκηνής στις ΗΠΑ. Απλά εγώ τα βλέπω και τα κρίνω ως Έλληνας/Ευρωπαίος πολίτης. Παρακολουθώντας το συνέδριο, μου είναι αδιάφορο να δω τον αδελφό της συζύγου να κάνει τον κονφερανσιέ, και τη σύζυγο να παραδίδει βαρυσήμαντη πολιτική ομιλία μετά από βίντεο - αγιογραφία.
Αδιαφορώ για τις πολτικές ή άλλες ικανότητές της - δεν θα κυβερνήσει, ούτε θα αναλάβει (λογικά) κάποιο υπουργείο - αλλά και για το πόσο καλή ομιλητής είναι. Ξαναλέω ότι καταλαβαίνω τις ιδιαιτερότητες εκεί. Απλά δεν μπορώ να τις αποδεχθώ.
Είμαι περίεργος να δω αν θα γίνει κάτι ανάλογο με το συνέδριο των Ρεπουμπλικάνων, ή αν έχει ξαναγίνει κάτι παρόμοιο στα προηγούμενα συνέδρια. Μπορείς να ρωτήσεις σχετικά?
vrypan Says:
August 28th, 2008 at 9:08 am
@nikos: Απλά λέω ότι δεν είναι "προσπάθεια δημιουργίας μιας νέας Jackie Kennedy".
Μία πρόχειρη απάντηση στο αν έχει ξαναγίνει κάτι τέτοιο ήταν, "ναι, αρκετά συχνά, θυμάμαι σίγουρα την γυναίκα του Cheney και τις κόρες του Bush να βγάζουν λόγο στο συνέδριο των Ρεπουμπλικάνων". Γενικά το θεώρησαν κάτι αναμενόμενο, όχι κάτι που τους έκανε έκπληξη.
Νίκος Δρανδάκης Says:
August 28th, 2008 at 9:47 am
Καλά, σχετικά με την Jackie, ερωτηματικό έβαλα, δεν ήταν συμπέρασμα
Κυρίως επειδή δεν ήξερα πόσο συνηθισμένο είναι το να παρουσιάζεται η σύζυγος σαν να ήταν ο ίδιος ο Ομπάμα. Θα περιμένω να δω πως θα παρουσιάσουν και οι Ρεπουμπλικάνοι τη γυναίκα του McCain.